Vítejte na novém VitaEshopu! Pro obnovení zákaznických výhod, se prosím znovu zaregistrujte do věrnostního programu (VitaKlub nebo VitaPartner)

Nejčastější dotazy

Jak se mám registrovat?

Registrace na eshopu umožňuje sledovat historii objednávek a spravovat svůj zákaznický účet.
V případě, že chcete využívat ještě více výhod, je součástí registrace možnost registrace do věrnostních programů VitaHarmony.

 

Kde najdu své identifikační (členské) číslo?

Každému zákazníkovi je přiděleno identifikační číslo po první uskutečněné objednávce. To lze zjistit, když nám zavoláte nebo napíšete s dotazem ohledně Vašeho identifikačního čísla a my Vám jej obratem sdělíme - telefonicky nebo emailem.

 

Co jsou to Vitoše a kde je mohu uplatnit?

Veškeré důležité informace o věrnostních bodech Vitoších jsme pro Vás zpracovali v tomto odkaze

 

Kde zjistím stav konta Vitošů?

Zákazník si může zvolit cestu, kterou obdrží informaci ohledně stavu konta Vitošů. Jakmile nám sdělíte/zašlete svůj požadavek s dotazem, my jej obratem zpracujeme a informujeme Vás o výsledné výši konta Vitošů.

 

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

V případě, že zjistíte chybu v objednávce, vždy nás neprodleně informujte. Podle stavu zpracování Vaší objednávky uvidíme, jestli je v našich silách Vašemu požadavku vyhovět.

 

Jak mohu získat fakturu?

Tištěnou fakturu přikládáme do každé objednávky. V případě, že ji vyžadujete v elektronické podobě, kontaktujte obchodní oddělení na emailu obchodni@vitaharmony.cz.

 

Mám dotaz ohledně složení/užívání produktu, na koho se mohu obrátit?

Jakýkoliv dotaz ohledně našeho portfolia lze zaslat prostřednictvím diskuze u jednotlivých produktů na eshopu. V ostatních případech nás kontaktujte emailem nebo telefonicky. Váš dotaz vždy odpoví kompetentní kolega.